ADITIVA paliva a motoru – nutnost pro všechny moderní vozy

Zní to možná přehnaně, ale je to pravda. Do moderního dieselového nebo benzínového motoru s přímým vstřikem patří pouze vysoce aditivované  - tzv. prémiové palivo, které znáte z každé značkové benzínky. Jedině tak Vám vydrží vstřikovače stále v perfektním stavu a stejně dobře rozprašující. V opačném případě začnou „ukapávat“ a tvořit velké množství sazí. Tím se zkrátí doba mezi regeneraci i celková životnost DPF filtru. Dále uchováte motor v čistotě a udržíte tak výkon a spotřebu nebo je naopak vrátíte na původní hodnoty. Je to tak a jsou na to prokazatelné laboratorní testy. Pro dieselové i benzínové motory. Bohužel tohle Vás stojí 2Kč na litr paliva navíc (standardní versus prémiové palivo). Druhou možností je právě aditivovat palivo stejnými látkami vlastnoručně. To Vás vyjde až 100x levněji. Správné aditivum umí ale vyrobit pouze hrstka firem.

Kromě této nutné dlouhodobé péče o motor, existují navíc i profesionální chemické přípravky na jednorázové vyřešení problémů a účinné prodloužení životnosti. Skutečně fungují.

  1.      VIF aditiva – pro trvalou aditivaci paliva

– vyčištění a udržení čistoty motoru a palivového systému

Tyto přípravky rakouské firmy sídlící poblíž rafinerie OMV velmi doporučujeme používat dlouhodobě a trvale. Mají ověřenou schopnost vyčistit spalovací prostor od karbonových úsad i motor udržovat čistý, což je naprosto klíčové pro životnost celé řady dílů (DPF, vstřikovače) a spotřebu a výkon motoru. Viz dále. 

Je nutná aditivace alespoň několika plných nádrží. VIF aditiva mají stejný účinek jako drahá prémiová paliva největších benzínových sítí, kde je ale nutno platit o 2Kč na litr více.

Účinek je skutečně zaručen a nezávislé testy na motorových brzdách je potvrdili – viz ZDE

A. VIF SUPER DIESEL aditivum

Existuje v letní a zimní variantě z důvodu lehce odlišného složení, kdy zimní verze, stejně jako prémiová paliva, zabraňují zamrzání nafty snížením bodu tuhnutí.

Proč trvale používat VIF DIESEL:?
  • Udržuje čistotu vstřikovacích trysek, včetně otvorů – DPF filtr se plní tak jak má. I lehce zakarbonovaný vstřikovač výrazně více tvoří saze a plní DPF. U vozidel vez něj se zvyšuje kouřivost.
  • Brání zanášení citlivých součástí motoru karbonovými nečistotami.
  • JIŽ ZAKARBONOVANÝ MOTOR POSTUPNĚ A ÚČINNĚ ČISTÍ (NUTNO NAJET NĚKOLIK TISÍC KM) – test viz ZDE
  • Udržuje nízkou spotřebu paliva jako u zánovního vozu
  • Zvyšuje cetanové číslo, které zlepšuje spalování, snižuje hlučnost motoru, usnadňuje a zkracuje studený start.
  • Dokonale chrání palivové čerpadlo před opotřebením.
  • Protipěnivostní funkce přísady potlačuje pěnění paliva v celém palivovém systému.
  • Zimní verze snižuje bod tuhnutí nafty a zvyšuje tak zásadně její čerpatelnost i za nízkých teplot až do minus 30 °C

 Zakoupit můžete zde: LETNÍ a ZIMNÍ

Aplikace: 1ml aditiva na 1l paliva. 0,5l balení tedy vystačí na 500l paliva – tzn. až 10 nádrží (podle spotřeby). Zvýšená aditivace (2-3x) je především v počátcích doporučená.

Velikosti balení: 125 ml, 0,5 litru, 5 litrů – koupit můžete ZDE

POZOR – neplést aditiva pro DPF s AdBlue (močovina), které se využívají pro činnost SCR katalyzátoru a snižování emisí oxidů dusíku. Přímo s činností DPF filtru AdBlue nesouvisí. Více o AdBlue viz ZDE

Při nákupu aditiv VIF doporučujeme zakoupit 0,5l nebo 5l balení a k tomu vždy malé 125ml, které po jednorázové zvýšené aditivaci (celé balení na jednu nádrž) použijete v budoucnu místo trychtýře. Vetšina nádrží totiž používá bezpečnostní západku, kterou je nuné otevřít právě tím to typem lahve podobně jako tankovací pistolí.

 

B. VIF SUPER BENZIN aditivum

Proč trvale používat VIF BENZIN:?
  • Přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, nepřímým vstřikováním, ale i pro starší karburátorové motory.
  • Udržuje čistotu vstřikovacích trysek a spalovacího prostoru – pístu a výfukových ventilů. U vozidel s nepřímým vstřikem i sacích
  • JIŽ ZAKARBONOVANÝ MOTOR POSTUPNĚ A ÚČINNĚ ČISTÍ (NUTNO NAJET NĚKOLIK TISÍC KM)
  • Účinná multifunkční přísada do všech druhů benzinu, která obsahuje mazivostní přísadu snižující spotřebu paliva v průměru o 4 %, u zakarbonovaných motorů to vyčištění (několik tisíc km) může být i více
  • Obsahuje složky zesilující rozpouštění úsad zajišťující postupné vyčištění sacích ventilů u vozidel s nepřímým vstřikem s nevysvětlitelnými problémy s kolísáním otáček u studeného vozidla
  • Přípravek poskytuje dokonalou ochranu celého systému proti korozi, udržuje maximální výkon motoru a neškodí katalyzátoru ani lambda sondě.

Zakoupit můžete ZDE: 

Aplikace: 1ml aditiva na 1l paliva. 0,5l balení tedy vystačí na 500l paliva – tzn. až 10 nádrží (podle spotřeby). Zvýšená aditivace (2-3x) je především v počátcích doporučená.

Velikosti balení: 125 ml, 0,5 litru, 5 litrů – koupit můžete ZDE

 

2.    TEC2000 aditiva paliva a oleje

- pro jednorázové vyčištění A ADITIVACI s dlouhodobějším efektem

TEC 2000 je několik proslulých přípravků anglického výrobce pro aditivaci nejen paliva, ale i olejů. U paliva je účinek podobný jako u VIF, avšak díky možnosti přímého spalování téměř výhradně tohoto přípravku (viz aplikace) s rychlejším a silnějším jednorázovým efektem.

TEC 2000 nabízí ale velmi účinné vyčištění motoru díky aplikaci do staré olejové náplně před její výměnou s následnou doporučenou aditivací dalším přípravek nového oleje pro udržení účinku s dalšími efekty. Velmi doporučujeme. 

 

A. TEC2000 FUEL INJECTOR CLEANER - čistič vstřikování a palivové soustavy - BENZÍN 

Proč použít fuel injector clEANER:?
  • Palivový systém - odstraňuje vlhkost a vodu, zabraňuje tvorbě agresivní „želatinové“ směsi, zabraňuje stopám po „želatině“ v nádrži a palivovém systému
  • V praxi funguje tak, že na sebe váže vodu a zajistí její odstranění v průběhu hoření palivové směsi, zabraňuje tak zamrzání palivové soustavy
  • Spalovací prostor - odstraňuje saze a karbonové usazeniny z horní části válců, ventilů, čistí svíčky, ale i lambda sondy. Vhodné také pro LPG.
  • Vstřikování – čistí vstřikovače a pomáhá tak navrátit jemné rozprášení směsi pro maximální výkon
  • Obsahuje speciální mazací komponenty, které chrání před opotřebením všechny zmíněné díly
  • Jeho aplikace snižuje emise škodlivin ve výfukových plynech, odstraňuje korozi a brání jejímu utváření,
    obsahuje mazací komponenty

ZAKOUPIT MŮŽETE ZDE: 

APLIKACE JE MOŽNÁ DVĚMA ZPŮSOBY:

  1. Vyčištění palivové soustavy tzv. na přímo – „hadička“ od nádrže se zasune do nádoby s přípravkem a motor se nechá běžet na TEC2000 Fuel Injector Cleaner. 
  2. Nalít TEC2000 Fuel Injector Cleaner do nádrže, kde je minimální množství paliva a nastartovat. Po 15 až 20 minutách motor vypnout a doplnit palivo.  

 

B. TEC2000 DIESEL INJECTOR CLEANER - čistič vstřikování a palivové soustavy - DIESEL 

Proč použít DIESEL injector clEANER:?
  • ČISTÍCÍ SCHOPNOST- Prodlužuje životnost vstřikovacích trysek (jejich výměna šplhá do desítek tisíc Kč a výrazně tak prodlužuje životnost filtru pevných částic (DPF) z důvodu výrazně nižší produkce sazí.
  • U vozidel bez DPF se účinek projeví výrazně sníženou kouřivostí
  • Vše v důsledku obnovení jemného rozprášení směsi pro, které jinak s ujetými kilometry a mikroskopickými úsadami výrazně klesá a vstřikovací paprsky jsou tak výrazně negativně změněny
  • NÁVRAT PŮVODNÍHO VÝKONU - dále v důsledku čistého vstřikování se také navrací původní výkon a ochota k vytáčení motoru.
  • Opakované testy, které byly provedeny na mnoha místech včetně oficiálních zkušebních stanic ministerstva dopravy Velké Británie (pozn.: země původu TEC2000), potvrzují okamžité snížení emisí výfukových plynů až o 60%.
  • PALIVOVÝ SYSTÉM - odstraňuje vlhkost a vodu, zabraňuje tvorbě agresivní „želatinové“ směsi, zabraňuje stopám po „želatině“ v nádrži a palivovém systému
  • V praxi funguje tak, že na sebe váže vodu a zajistí její odstranění v průběhu hoření palivové směsi, zabraňuje tak zamrzání palivové soustavy
  • Spalovací prostor - odstraňuje saze a karbonové usazeniny z horní části válců, ventilů, čistí svíčky, ale i lambda sondy 

ZAKOUPIT MŮŽETE ZDE: 

APLIKACE JE MOŽNÁ DVĚMA ZPŮSOBY: 

  1. Vyčištění palivové soustavy tzv. na přímo – „hadička“ od nádrže se zasune do nádoby s přípravkem a motor se nechá běžet na TEC2000 Fuel Injector Cleaner. 
  1. Nalít TEC2000 Fuel Injector Cleaner do nádrže, kde je minimální množství paliva a nastartovat. Po 15 až 20 minutách motor vypnout a doplnit palivo.  

 

C. TEC2000 Engine Flush - výplach motoru nebo převodovky před výměnou oleje – pro všechna vozidla

Proč použít ENGINE FLUSH:?
  • Obsahuje kombinaci vysoce efektivních čističů a extrémně vysokotlakých mazacích složek, které odstraňují nečistoty, olejové usazeniny
  • Velmi efektivně odstraňuje úsady ve vnitřním prostoru motoru včetně drážek pístních kroužků a zajišťuje, že nový olej se aplikuje do čistého motoru a nedochází tak k jeho prvotnímu znečištění starými úsadami ihned po výměně oleje.
  • Obnovuje kompresní tlaky, výkon motoru a podstatným způsobem se snižují emise ve výfukových plynech.
  • Lze jej použít k čištění ve všech olejových soustavách, tedy nejen motory, ale i převodovky (manuální i automatické), rozvodovky nebo hydraulické systémy.
  • Je snášenlivý ke všem typům minerálních a syntetických olejů.
  • Uznávaný v automobilovém průmyslu na celém světě.

ZAKOUPIT MŮŽETE ZDE: 

Aplikace:

  • Před výměnou nového oleje nalijeme přípravek do starého motorového oleje, necháme motor 15 až 20 minut běžet, poté olej vypustíme, vyměníme olejový filtr a nalijeme nový olej.
  • Jedna dávka 375 ml se používá až na 5 litrů oleje. Doporučujeme použít při každé výměně olejových náplní.

 

D. TEC2000 Oil Booster  -  aditivum pro snížení tření a dotěsnění průsaků  - pro všechna vozidla

Proč použít ENGINE OIL BOOSTER:?
  • Zlepšuje mazání motorovým olejem při všech teplotních zatíženích a hned při studeném startu.
  • Snižuje hlučnost motoru, spotřebu pohonných hmot a oleje, tvorby usazenin a nečistot.
  • Zvyšuje lehce výkon motoru snížením třecích odporů.
  • Zabraňuje vzniku olejového kalu, koroze, korozívnímu třepení a rzi
  • Neutralizuje škodlivé motorové kyseliny
  • Chemickou cestou provádí dotěsnění motorů, zabraňuje váznutí pístních kroužků, těsnění zůstávají pružná
  • Zabraňuje střihu olejového filmu pod velkým zatížením
  • Všechny olejové přísady TEC2000 Oil Boosteru vyhovují požadavkům a jsou akceptovány předními výrobci motorů, včetně BMW, Mercedes-Benz, Ferrari, Rolls Royce, Jaguar, ale i běžnějších jako Volkswagen, Peugeot, Renault, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Nissan, Mazda, Toyota a dalšími.
  • Tyto látky odpovídají nejvyššímu stupni API (American Petroleum Institute) ”SJ" (a "CD" pro dieselové motory). Také splňují nebo překračují požadavky evropské CCMC.
    OilBooster je založen na dlouhém řetězci polyolefinového kopolymeru (ke stabilizaci viskozity oleje motorového vozidla) a směsi specializovaných olejových příměsí.

ZAKOUPIT MŮŽETE ZDE: 

APLIKACE:

Po každé výměně oleje přidat TEC2000 Oil Booster do nového oleje. Před nalitím doporučujeme vyčistit motor přípravkem TEC2000 Engine Flush (viz výše). Jedna dávka 375 ml je určena pro 4 až 8l oleje.