V DPF–CAT Systems sledujeme celý trh filtrů pevných částic již od roku 2010, jsme v kontaktu téměř se všemi výrobci DPF/FAP a detailně sami zkoumáme filtry všech značek. Dokonce je v rámci sledování kvality řežeme, protože to nejdůležitější se skrývá vždy až uvnitř! Tam totiž oko zákazníka nevidí. A některá zjištění jsou u celé řady značek více než alarmující. U nás máte ale jistotu pouze kvalitní volby a navíc většinou ve 2 cenových hladinách odpovídají 2 typům používaných jader filtrů. U námi vybraných dodavatlelů, ale vždy v námi schválené špičkové kvalitě.
Pokud zvažujete nákup nového DPF / FAP kdekoliv jinde, pamatujte, že nízká cena se může vaší peněžence a dokonce celému motoru stát doslova osudnou.
My v DPF-CAT Systems jsme také schopni dodat bezkonkurečně nejlevnější filtry na trhu různých privátních nebo polských značek. Ale v zájmu Vás – našich zákazníků to nikdy neuděláme. Na rozdíl od jiných firem totiž víme, co se skrývá uvnitř a jaká fatální rizika hrozí zákazníkovi a jeho motoru v případě takto ošizených dílů. Více o podvodných aktivitách některých výrobců - viz ZDE
CENU NOVÉHO FILTRU DPF PRO VÁŠ KONKRÉTNÍ VŮZ NALEZNETE V NAŠEM KATALOGU ZDE
Pokud DPF filtr pro Váš vůz a motorizaci nenaleznete, není bohužel v nabídce žádného kvalitního výrobce. I tak pro Vás máme řešení formou kompletní repase Vašeho stávajícího dílu – viz ZDE. Kontaktujte nás.
1. Vozidlo má původní originální filtr
Poznáte podle loga a originálních čísel automobilky na filtru
2. Vozidlo má najeto vice než 300.000 km.
Avšak pozor u vozidel s původem mimo ČR. Tachometr vs. realita a tím i stav filtru se může zásadně lišit.
3. DPF obsahuje ve svém těle i katalyzátor. Ten se zásadně podílí na funkčnosti DPF a při této porci kilometrů je otázkou krátkého času, kdy kvůli málo účinnému katalyzátoru přestanou úspěšně probíhat i regenerace DPF (vice ZDE). O tom zda je katalyzátor součástí jednoho těla DPF i u Vašeho vozu se nejsnáze přesvědčíte v našem katalogu nebo nás kontaktujte.
Při splnění všech těchto 3 podmínek nemá opravdu cenu zvažovat čištění DPF, ale rovnou ho vyměnit za nový.
1. Stávající DPF nelze profesionálně vyčistit, protože je jakkoliv mechanicky poškozen (prasklé jádro filtru po nárazu, zarezlé snímače, nefunkční katalyzátor uvnitř filtru) a nemáte zájem o repasi – viz ZDE
2. Stávající DPF předchozí majitel vozidla nechal odstranit („vykuchat“ jeho jádro) a nemáte zájem o repasi - viz ZDE
3. Z jakéhokoliv důvodu preferujete zcela nový filtr oproti čištění nebo repasi (dobrá cena, rychlost dodání, vnější vzhled nového dílu atd.)